Gott Nytt År!

Publicerad 2013-01-01 17:26:00 i Allmänt,

 
Ja, så har ännu ett spännande och händelserikt år gått till ända och vi vandrar in i nya tider. Den 23:e mars går årets kampsportsgala på Berns och som ni kanske redan känner till så kommer även Sveriges första grundläggande bok om MMA (på svenska) släppas; "MMA - Fakta, Myter, Möten" som är skriven av MMA-Experten Simon Kölle. Ser verkligen fram emot det! 
 
För mig så händer det mycket år 2013. Jag kommer att börja träna MMA, en flytt är på g och en massa mer spännande saker men det kommer också ske förändringar runt figalia!
 
Snart kommer sidan få en egen domän, en ny design är på g och som jag redan utlovat kommer det komma ut inlägg minst 5-6 dagar i veckan - för att alltid kunna hålla er uppdaterade med nytt o fräscht, men det kommer också hända mer saker! Från och med vecka 2 startar en serie som jag kallar "UFC genom tiderna", där jag kommer att ta upp historiska händelser, saker värda att minnas och mycket mer. Så klart kommer jag också hålla er uppdaterade om alla galor och events som ni inte får missa! 
 
Saknar ni något på bloggen? Finns det något ni läsare skulle vilja att jag skriver om, en intervju ni vill se, eller om ni har lite ris och ros att ge mig, så får ni gladeligen skicka det till [email protected]
 
 
Jag kommer hålla mig kort idag och tänkte avsluta med att önska er alla ett riktigt bra år 2013!
 
 
Gott Nytt År önskar Figalia MMA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Contact me at: [email protected] figalia is an swedish MMA-blog! I try to update with news everyday!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela