Vision 5- Fakta vs Lögn

Publicerad 2012-11-30 22:50:00 i Allmänt,

Som ni många säkert redan lagt märke till råder nu lite kaos kring matchen mellan Bäckström och Svensson.
Jag kan inte ge er några direkta svar på frågor just nu då många frågor svävar runt även i mitt huvud men jag försöker hålla er så uppdaterade som möjligt! Här nedan följer en kort förklaring om hur läget ser ut just nu.
 
Sent natt spreds ryckten ut om att matchen mellan Svensson vs Bäckström var inställd, detta stämde dock inte men tidigt i morse var det klart att Svensson inte kunde gå match, med 7kg kvar att banta. Nu ligger Martin inlagd på sjukhus. Bäckström tillätt Martin en match på -68,5 men läkarna vägrade under -69.5. Svensson kommer inte tillåtas gå match i fjädervikt mer då han bevisat att han inte är gjord för klassen. Bäckström är irriterad på Svensson som inte tagit sitt ansvar att hålla vikten, hur vida det nu blir med lönerna för fightarna kommer diskuteras med Martin så snart som möjligt. För mer ingående fakta och senaste intervju med Ronnie Johansson från VISION hänvisar jag till http://www.kimura.se/ronnie-johansson-pa-vision-berattar-om-den-installda-matchen-mellan-backstrom-vs-svensson där kimuras chefsredaktör Simon Kölle nyligen har intervjuat Ronnie Johansson, 
 
Jag återkommer med mer info kring morgondagens övriga kort! Det är bra matchningar och jag tror VISION kommer göra en toppengala i morgon!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Alain Poh

Publicerad 2012-12-01 03:03:09

Bra blogg. Jag vill att man ska kunna klicka på bannern för att komma tillbaka till sidans startsida. Keep up the good work.

Svar: Riktigt kul att du gillar sidan! Jag ska försöka hålla den mer uppdaterad nu! Design är på väg och då kommer den funktionen finnas med! tack för creeden och jag hoppas du besöker snart igen =)
Emelie Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Contact me at: [email protected] figalia is an swedish MMA-blog! I try to update with news everyday!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela